هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

ارسال مطلب با ایمیل به وردپرس

خیلی اوقات استفاده از راه‌های جایگزین برای انتشار مطلب در وردپرس به صرفه‌تر است. مثلاً فرض کنید با ابزاری به نام مخابره کنید، می‌توانیم از هر کجای اینترنت درون سایت وردپرسی خود نوشته منتشر کنیم. علاوه بر این، وردپرس به ما این اجازه را می‌دهد که با تخصیص یک نشانی ایمیل ویژه، برای انتشار مطلب، با استفاده از ایمیل اقدام به انتشار نوشته در سایت کنیم.

به این صورت که در مرحلۀ اول، باید به پنل میزیانی خود مراجعه کنیم که معمولاً می‌توانید Cpanel یا Direct Admin باشد. از آنجا باید یک نشانی ایمیل کاملاً محرمانه بسازیم. در صفحۀ تنظیمات نوشتن وردپرس، رشته‌های تصادفی را برای ساخت ایمیل به شما می‌دهد. بهتر است از آنها استفاده کنید.

برای چه باید این ایمیلی که می‌سازید کاملاً محرمانه باشد؟ به این دلیل که با ارسال شدن نامه به این نشانی از هر سرویس ‌دهندۀ دیگری، آن نامه در سایت منتشر خواهد شد. عملاً کارکرد ارسال مطلب با ایمیل به وردپرس به این صورت است. پس اگر شخص دیگری از این نشانی باخبر شود و خواسته یا ناخواسته ایمیلی را به آن ارسال کند، متن نوشته شده در نامه در سایت وردپرسی شما منتشر خواهد شد.

حالا که ایمیل مورد نظر را در Cpanel یا Direct Admin یا هر پنل دیگری ساختید، باید مشخصات آن را که شامل سرویس دهندۀ ایمیل، درگاه، شناسه ورود و رمز است را از طریق صفحۀ تنظیمات نوشتن به وردپرس بدهید (تنظیمات > نوشتن).

ارسال مطلب با ایمیل به وردپرس

ارسال مطلب با ایمیل به وردپرس

  • سرویس دهنده ایمیل: این عبارت معمولاً شامل کلمۀ mail به همراه نشانی دامنۀ سایت شماست. مثلاً اینگونه: mail.bloging.ir
  • درگاه: در بیشتر موارد همین 110 است.
  • شناسه ورود: شناسه یا نام کاربری یا همان نشانی کامل ایمیلی است که ساختید.
  • رمز: باید رمز ایمیل را برای دسترسی کامل وردپرس به آن در این قسمت وارد کنید.
  • دسته‌ی پیش‌فرض برای فرستادن با ایمیل: دستۀ مورد نظری که قرار است با انتشار نوشته به این سبک میزبان نوشتۀ ارسالی باشد را باید از این بخش انتخاب نمایید.

در نهایت که روی دکمۀ “ذخیره‌ی تغییرات” کلیک نمایید، از این به بعد به این نشانی که ایمیلی را ارسال کنید، در سایت وردپرسی شما منتشر خواهد شد. نه تنها شما، بلکه هر شخص دیگری در جهان که به این نشانی، ایمیلی یا نامه‌ای را ارسال کند، مستقیماً در سایت شما به نمایش در خواهد آمد. پس ایدۀ خوبی است که اگر نمی‌خواهید دیگران اقدام به ارسال هرزنامه به سایت شما کنند، نشانی این ایمیل را کاملاً مخفی نگه دارید. پس تنظیمات ارسال مطلب با ایمیل به وردپرس به سادگی چند تا کلیک قابل انجام بود.

  1. سلام میشه دقیق تر توضیح بدین مثلا:
    سرویس دهنده ایمیل یعنی منظور شما gmail و yahoo و … است یا اینکه سایتی که با اون وب ساختیم. مثلا من در ورد پرس وب ساختم باید اینجوری بنویسم:
    mail.wordpress.com یا mail.webhost.com من در این زمینه آماتورم لطفا دقیق بگید وب خوبی دارید. ممنون

  2. مهدی تقی زاده

    😈

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!