هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

دسته بندی نوشته های وردپرس با برچسب

یک شیوه دیگر از دسته بندی نوشته های وردپرس استفاده از برچسب برای این کار است. مدیریت برچسب ها برای بهینه کردن سایت و طبقه بندی نوشته ها بسیار مهم است. در این مقاله با دسته بندی نوشته های وردپرس با برچسب آشنا می شوید، که شامل افزودن یک برچسب و ویرایش آن، و همچنین اختصاص برچسب های متفاوت به نوشته به طرق گوناگون است.

برچسب ها یک صفحه از سایت شما هستند که به نوشته هایی که به آن برچسب مربوط می شوند، پیوند داده اند. این همان شیوه دسته بندی برچسبی مطالب سایت شماست که در هنگام ارسال نوشته می توانید برای آنها تعیین کنید.

برای مدیریت برچسب ها باید به قسمت برچسب ها از پیشخوان وردپرس رفت. که در این بخش می تیوان اقدام به اضافه، ویرایش و حذف برچسب های وردپرس نمود. پس برای رفتن به این مکان از قسمت نوشته ها بروی برچسب ها کلیک کنید.

در عکس زیر شمایلی از صفحه مدیریت برچسب ها را می بینید که برای ویرایش برچسب کاربرد دارد و در سمت چپ صفحه قرار گرفته است.

بخش ویرایش برچسب های نوشته های سایت وردپرس

بخش ویرایش برچسب های نوشته های سایت وردپرس

ولی در قسمت سمت راست می توان یک برچسب را به دسته برچسب های سایت اضافه کرد. عکس آن را در زیر می توانید ببینید.

صفحه افزودن برچسب به وردپرس

بخش افزودن برچسب به وردپرس

در قسمت نام شما باید یک نام را برای آن تعیین کنید که در صفحات سایت شما برای کاربران با این نام به نمایش در می آید.
نامک هم همان نامی است که در آدرس صفحات برچسب ها قرار می گیرد و بهتر است که همنام با خود برچسب باشد.
توضیحات هر برچسب هم در برخی قالب ها مهم و استفاده می شوند، ولی به طور پیش فرض مهم نیستند. یعنی اگر تعیین نکنید مشکلی پیش نمی آید. ولی اگر برچسب ها را در موتور جستجو فهرست می کنید، بهتر است که توضیحات برچسب را به نحو احسن تعیین نمایید.

و در آخر برای افزودن برچسب در وردپرس بروی دکمه افزودن برچسب کلیک کنید. به این ترتیب شما یک برچسب برای مدیریت نوشته های سایت اضافه کردید. ولی همین کار را در زمان ارسال مطلب هم میتوان انجام داد. به این صورت که در جعبه برچسب ها، شما باید برچسب مورد نظرتان را بنویسید و بروی دکمه افزودن کلیک کنید.

اضافه کردن برچسب در صفحه نوشته وردپرس

اضافه کردن برچسب در صفحه نوشته تازه

اگر برچسب هایی را از قبل وارد کردید، بروی دکمه “انتخاب از برچسب های بیشتر استفاده شده” کلیک کنید تا آن برچسب ها ظاهر شده و با کلیک بروی هر کدام آنها را برای نوشته تان انتخاب کنید.

این نحوه  دسته بندی نوشته های وردپرس با برچسب بود که خیلی از افراد برای گرفتن بازدید بیشتر از موتور جستجو از آن استفاده می کردند. ولی باید دقت کنید که اصطلاحاتی که به عنوان برچسب انتخاب می کنید، باید کاملاً مرتبط با نوشته شما باشند.

  1. برای مبتدی ها خوب است.

  2. سلام من میخوام فرمی که برچسب ها در اخر نوشته ها نشان داده میشن رو درست کنم. لطفا به فرم سایت من نگاهی بیندازید. از کجا باید مدلش رو عوض کنم؟

    • سلام؛ شما باید فایل single.php رو از فایل‌های قالب وردپرس ویرایش کنید و کدی که مربوط به آوردن برچسب‌های نوشته هست رو ویرایش کنید. the_tags()

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!