هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

دسته بندی پیوندهای وردپرس

اگر پیوند سایت های بسیاری را در سایت یا وبلاگ خود قرار داده اید، دسته بندی آنها برای مدیریت بهتر آنها فکر خوبی است. به هر تعداد که خواسته باشید می توانید دسته اضافه کرده و داخل هر دسته پیوندهای مختلفی را قرار دهید. در ادامه با دسته بندی پیوندهای وردپرس با توضیحات تکمیلی بیشتر آشنا خواهید شد.

برای مدیریت دسته بندی پیوندهای وردپرس باید به بخش پیوندها > دسته های پیوند از طریقه پیشخوان وردپرس مراجعه کنید. در این صفحه در سمت راست، می توانید دسته جدیدی را اضافه کرده و یا از قسمت سمت چپ دسته های قبلی را حذف یا ویرایش، و در کل مدیریت کنید.

برای اضافه کردن یک دسته پیوند، باید سه موردِ نام، نامک و توضیح را پُر کنید. نام همان عنوانی است که آن دسته پیوند شناخته می شود، به عنوان مثال پیوند دوستان، می تواند برای پیوندهایی که به سایت دوستان شما آدرس داده است مناسب باشد.

نامک، نامی است که در نشانی صفحات دسته بندی پیوند کاربرد دارد که اگر آن را خالی بگذارید به صورت خودکار معادل نام دسته بندی انتخاب می شوند.

توضیحات هم که مربوط به اطلاعات اضافی در مورد آن دسته از پیوندها است. ممکن است این مورد کاربردی نداشته باشد که بستگی به قالب سایت شما دارد. در نهایت با کلیک بروی دکمه افزودن دسته پیوند تازه، دسته شما ساخته می شود و به فهرست سمت چپ صفحه افزوده می گردد.

و اما در جدول سمت چپ، شما دسته یندی هایی که از قبل ایجاد شده است را مشاهده می کنید. می توانید آنها را حذف، ویرایش یا تغییر نام دهید، و یا حتی پیوند هایی که درون هر دسته است را با کلیک بروی عدد ستون پیوندها مشاهده کنید.

دسته بندی پیوندهای وردپرس

صفحه دسته بندی پیوندهای وردپرس

اگر موس را بروی عنوان هر دسته ببرید، می توانید دستوراتی که می توانید روی آن اعمال کنید را ببینید. با کلیک بروی دکمه ویرایش، به صفحه دیگری هدایت خواهید شد که آن سه موردی را که برای ساخت یک دسته جدید باید تعیین می کردید را، در اینجا باید ویرایش کنید. در ویرایش سریع فقط نام و نامک قابل تغییر است. برای حذف کردن یک دسته، بروی “پاک کردن” کلیک کنید.

اگر می خواهید صفحه دسته پیوند را ببینید، باید بروی نمایش کلیک کنید. البته فراموش نکنید که این قابلیت باید در پوسته سایت وردپرسی شما در نظر گرفته شود، وگرنه با صفحه “پیدا نشد” مواجه می شوید.

  1. سلام
    واقعا اموزش های مفید کاربردی ارایه میدید..ممنون و خسته نباشید.. سایت من هم بر پایه وردپرس است وبدردم میخوره

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!