هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

دوره آموزشی کامل HTML

در این قسمت از سایت “وبنولوژی”، ما قصد داریم یک دوره کامل آموزشی را از زبان علامت گذاری HTML، برای شما آماده کنیم. با توجه به این موضوع که هر کس که به نوعی در اینترنت فعالیت دارد، از یک وبلاگ نویس گرفته تا طراح سایت های پویا، به دانستن این زبان علامت گذاری احتیاج دارد، تصمیم بر آن گرفتیم که یک دوره آموزشی کامل HTML را به طور کامل در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان واقع گردد.


اگر کمی با مبانی وب و شبکه اینترنت، آشنا باشید تا به حال کلمه HTML به گوشتان خورده است. به عنوان مثال اگر دارای یک وبلاگ هستید که به صورت حرفه ای می خواهید به این کار ادامه دهید دانستن حداقل اصول پایه این زبان الزامی است. هر چند در وبلاگ نویسی این امر بسیار ساده سازی شده است. ولی اگر خواسته باشید برای خود سایتی دست و پا کنید، حیاتی است که به فکر یادگیری این اصل باشید. چون این گام اولین و اساسی ترین مرحله در طراحی وب می باشد.

خیلی از افراد که با ساختار وب و سایت های اینترنتی آشنایی ندارند، در این فکر هستند که ساخت یک سایت چقدر می تواند سخت باشد؟ باید به این افراد گفت که کار یادگیری طراحی وب بسیار ساده و لذت بخش است. حداقل این کار هم یادگیری اصل html و به کارگیری آن برای ساخت صفحات ساده است. چون تنها با به کارگیری این فن شما می توانید صفحاتی را ساخته و حتی در مرورگر خود اجرا کنید. ولی امروزه دیگر به استفاده تنها از این زبان بسنده نمی کنند، و طراحان وب از سایر فناوری ها هم استفاده می کنند. بنابراین با یادگیری اچ تی ام ال شما حداقل می توانید یک تجربه اولیه و لذت بخش از طراحی حتی یک صفحه وب داشته باشید.

آموزش کامل و رایگان html

مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد، این است که دانستن مبانی HTML، لازمۀ مرور بخش های دیگر سایت است و شما برای اینکه از قسمت های دیگر هم بتوانید درک خوبی داشته باشید، بهتر است HTML را یاد بگیرید. به عنوان مثال در بخش آموزش نرم افزار های طراحی سایت، شاید عمده تمرکز ما روی آموزش بخش های مختلف یک برنامه طراحی وب باشد، تا آموزش زبان های برنامه نویسی.

پس تا به اینجا شاید اهمیت یادگیری html را درک کرده باشید، و از خود سوال کنید از کجا باید شروع کنم؟ برای شروع فقط باید بخواهید و احتیاج به هیچ ابزار اضافی ندارید. تنها با یک رایانه که دارای یک مرورگر و ویرایشگر ساده متن هست، میتوان کار را شروع کرد. البته برای ویرایشگر متن، به شما پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار Notepad++ استفاده کنید که آموزش های آن در این سایت در بخش مربوطه موجود است.

برای شروع کافی است با دسته نوشته های آموزش HTML سایت وبنولوژی مباحث مرتبط با این مقوله را دنبال کنید و کم کم مهارت HTML خود را بیش از پیش بهبود دهید.

پس به شما پیشنهاد می کنیم همین الان با دوره آموزشی کامل HTML همراه باشید…

  1. با سلام و خسته نباشید آموزش کامل html کجاست شما فقط لینک مطلب را گذاشتید.

    با تشکر از سایت پر محتوای شما

  2. سلام این آموزش رو چطور باید دانلود کرد

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!