هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

صفحه مدیریت پیوندهای وردپرس

اگر تا به حال با مقوله وبلاگ نویسی آشنا بوده اید، می دانید که پیوندها یا لینک ها جزئی از دنیای یک وبلاگ نویس است، البته باید به درستی از آن استفاده شود تا ضرری به سایت یا وبلاگ شما نرساند. در وردپرس شما امکان مدیریت پیوندهای سایت خود را که به دیگران داده اید دارید. همچین می توان آنها را دسته بندی کرد، به آنها امتیاز داد و رابطه هر کدام را تعیین نمود، و در هر کجای وبلاگ یا سایت که خواسته باشید به نمایش درآورید.

برای دیدن تمامی پیوندهایی که در سایت شما وجود دارند، از پیشخوان وردپرس به این مسیر بروید: پیوندها > همه پیوندها. در این صفحه تعدادی پیوند وجود دارد که از همان اولی که وردپرس را نصب کردید، به سایت شما اضافه شده است. اگر ابزارک پیوندها را در نوار کناری سایت خود قرار دهید، این پیوندها برای بازدیدکنندگان قابل نمایش است.

در صفحه “پیوندها” شما همه لینک هایی که ثبت شده است را به صورت ردیفی می بینید. هر ردیف دارای مشخصاتی برای هر پیوند دارد. با کلیک بروی عنوان هر پیوند می توانید آن را ویرایش کنید. همچنین از این صفحه می توان پیوندهایی را که می خواهید حذف کنید.

هنگامی که برای ویرایش یک پیوند، بروی عنوان آن کلیک می کنید، یک صفحه مانند صفحه افزودن پیوند برایتان باز می شود که در هر قسمت می توان مشخصات آن را تغییر و اصلاح کرد. در انتهای کار هم باید با کلیک بروی “به روزرسانی پیوند” از جعبه ذخیره، تغییرات را ذخیره کنید.

صفحه مدیریت لینک های سایت وردپرس

صفحه مدیریت پیوندهای سایت وردپرس

اگر تعداد پیوند شما در صفحه مدیریت آنها، زیاد بود، برای پیدا کردن یکی در چندین صفحه پیوند، باید از جعبه جستجوی بالای صفحه، بعلاوه صافی موجود در سمت راست آن استفاده کنید. صافی برای تعیین دسته یک پیوند است که باید یکی را انتخاب کنید.

این توضیحات در مورد صفحه مدیریت پیوندهای وردپرس بود که به نوعی برای کنترل آنها مورد استفاده قرار می گرفت. در نوشته های بعدی در مورد طریقه افزودن یک پیوند و دسته بندی آنها صحبت خواهیم کرد.

  1. عالی 😉

  2. سلام
    من این گزینه پیوندها رو توی سایتم ندارم. باید افزونه خاصی رو نصب کنم؟
    هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!