هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

لایسنس اشتراکی سی پنل

ما برای استفاده از کنترل پنل cPanel/WHM به جهت مدیریت سرور لینوکس، نیاز داریم که لایسنس این نرم افزار را تهیه کنیم. برای خیلی از افراد هم هزینۀ تهیه این لایسنس بالاست و برای کاهش هزینه ها می توان از لایسنس اشتراکی استفاده کرد. در آموزش های قبلی کاملاً بحث لایسنس اشتراکی را باز کردیم و توضیحات کامل را خدمت شما ارائه کردیم. سی پنل هم به دلیل محبوبیت بسیار زیاد، کاربرهای زیادی دارد و خیلی از دوستان به دنبال تهیه لایسنس اشتراکی برای سرورهای خود می گردند. به همین دلیل ما امکانی را فراهم کردیم که شما دوستان بتوانید لاینسس اشتراکی سی پنل خود را با قیمت مناسب تهیه نمایید و به صورت آنی روی سرور خود فعال کنید.

لایسنس اشتراکی سی پنل

لایسنس سی پنل چیست

در لایسنس اشتراکی، شما و کاربر نهایی هیچ احساسی از اشتراکی بودن لایسنس نخواهید داشت. تمامیِ امکانات به صورت کامل برای شما فعال خواهد بود و قادرید هاست بفروشید. از مهم ترین ویژگی لایسنس اشتراکی سی پنل ما این است که هر زمان که خواسته باشید قادرید لایسنس را از روی سرور حذف کنید و از لایسنس های دیگر، از قبیل لایسنس اصلی استفاده نمایید. این لایسنس هیچ گونه تغییر مخربی روی سرور اعمال نخواهد کرد.

اگر تا الان از لایسنس های اصلی استفاده می کردید و هزینۀ زیادی را برای خریداری آن پرداخت می کردید، از امروز به بعد با تهیۀ لایسنس اشتراکی و ارزان قیمت سی پنل، سود دهیِ کار خود را افزایش دهید. به دلیل رقابت بسیار نزدیک شرکت های هاستینگ در ایران، کمترین صرفه جویی هم در موفقیت شما بسیار تاثیرگذار می تواند باشد.

برای خرید لایسنس اشتراکی، به صفحۀ سفارش لایسنس اشتراکی بروید و بسته به نوع سرور، اینکه سرور شما از نوع مجازی است یا اختصاصی، مراحل تکمیل سفارش را طی کنید. دقت کنید که در وارد کردن IP سرور خود دقت داشته باشید که در تغییر IP محدودیت وجود دارد. پس از پرداخت صورت حساب، لایسنس روی آی‌پیِ سرور شما در کمترین زمان ممکن فعال خواهد شد. سپس اگر از قبل سی پنل را نصب کرده باشید، با وارد شدن درون آن خواهید دید که تمامیِ امکانات برای استفادۀ شما و کاربران تان فعال و قابل استفاده است.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!