هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

لایسنس سی پنل ارزان

برای مدیران سرورها و افرادی که فضای میزبانی ارائه می کنند، همیشه هزینه لایسنس از مهم ترین دغدغه های آنها بوده، که سعی می کنند تا حد امکان لایسنس ارزان تر تهیه نمایند. سی پنل هم به دلیل کاربرهای بسیار زیادی که دارد، هاستینگ ها را ملزم می کند که حتماً هاست سی پنل هم ارائه کنند. اصولاً به خاطر همین کیفیت که باعث محبوبیت سی پنل شده است، قیمت لایسنس آن هم از کنترل پنل های دیگر بالاتر است. بماند اینکه به دلیل تحریم شدن ایران توسط شرکت cPanel گاهی اوقات قیمت تمام شدۀ لایسنس برای ما از حد طبیعی هم بیشتر می گردد. در اینجا پیشنهاد ما خرید لایسنس سی پنل ارزان قیمت است که از نظر قیمتی به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایت های مشابه نیست!

لایسنس سی پنل ارزان

لایسنس سی پنل ارزان

اگر از قبل کنترل پنل cPanel / WHM را روی سرور لینوکس خود نصب کرده باشید، و یا قصد نصب آن را در آینده دارید، تهیۀ لایسنس سی پنل از ضروریات است. سایت های مختلف این لایسنس ها را با قیمت های متفاوتی ارائه می کنند. که این اختلاف قیمت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه آنها نمایندۀ سطح چندم از آن شرکت هستند و یا اینکه نوع لایسنس آنها چیست و چقدر از فروش آن سود می خورند.

اما نوعی خاص از لایسنس سی پنل WHM که قیمت به مراتب ارزان تر، در کنار کیفیت یکسان با لایسنس های گران قیمت را دارد، لایسنس اشتراکی است. این نوع لایسنس با عنوان لایسنس سی پنل ارزان شناخته می‌شود و در کاهش هزینه ها و افزایش سود بسیار تاثیرگذار است. خیلی از هاستینگ ها که هاست ارائه می‌کنند، از این نوع لایسنس استفاده می کنند و مشتریان آنها متوجه این اختلاف نمی شوند. چون از نظر کیفیت با لایسنس های گران قیمت هیچ تفاوتی ندارند. نکتۀ جالب اینجاست که این لایسنس هیچ تغییر روی سرور شما ایجاد نمی کند و با زدن یک دستور به طور کامل از روی سرور حذف می شود. پس هر زمان که قصد نصب یک نوع دیگر از لایسنس سی پنل را داشته باشید، به راحتی می توانید چنین کاری را انجام دهید.

برای سفارش لایسنس سی پنل ارزان با رفتن به صفحۀ سفارش لایسنس های اشتراکی می توانید بسته به نوع سرور خود که مجازی یا اختصاصی است، روی دکمۀ سفارش همان محصول کلیک کنید و مراحل را طی کنید. در وارد کردن آی‌پیِ سرور خود نهایت دقت را بکنید. هر لایسنس یک هزینۀ تنظیم دارد که یک بار در ابتدای دوره دریافت می شود و برای دوره های بعدی منظور نخواهد شد. شما فقط هزینۀ اشتراک ماهیانه را پرداخت می کنید. برای مشاهدۀ قیمت های به روز لایسنس های ارزان قیمت سی پنل هم به همان صفحۀ سفارش لایسنس های اشتراکی مراجعه کنید. پس از ثبت سفارش، در کمترین زمان دستورات فعال کردن لایسنس روی سرور برای شما با ایمیل ارسال می شود و با زدن آن دستورات لایسنس روی سرور شما فعال می‌گردد.

بدین ترتیب پیشنهاد ما مثل خیلی از هاستینگ های مختلف، استفاده از لایسنس سی پنل ارزان است که از کیفیت آن حتماً شگفت زده خواهید شد. همچنین پشتیبانی برای لایسنس ها از طریق تیکت در هر زمان همراه شما خواهد بود.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!