هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

لایسنس سی پنل سرور اختصاصی

به عنوان مدیر سرور، برای نصب و بهره برداری از کنترل پنل سی پنل باید لایسنس آن را خریداری کنیم. این لایسنس بسته به اینکه می خواهید سی پنل را روی سرور مجازی یا اختصاصی نصب کنیم، تفاوت خواهد داشت. لایسنسی که مخصوص سرور اختصاصی است قیمت به مراتب بیشتری نسبت به لایسنس سرور مجازی دارد. به دلیل اینکه از نظر وسعت سرور مجازی محدودتر از سرور اختصاصی است، شرکت سی پنل این نوع دسته بندی را برای رعایت عدالت بین مشتریان پر مصرف از کم مصرف گذاشته است. گاهی اوقات شما یک خرده فروش هاست هستید که تنها سی پنل را روی سرور مجازی خود نصب کردید. در این حالت نباید هزینۀ مربوط به لایسنس یک سرور اختصاصی که روی آن هزاران مشتری جای می گیرد را پرداخت کنید.

لایسنس سی پنل سرور اختصاصی

لایسنس سی پنل سرور اختصاصی

بنابراین در شرایطی که تعداد مشتریان شما کم است، به صرفه است که از سرور مجازی و لایسنس مخصوص به آن برای نصب سی پنل استفاده نمایید. البته قابل ذکر است که از نظر کیفیت تفاوتی بین لایسنس سرور مجازی و سرور اختصاصیِ سی پنل نیست. اما لایسنس سی پنل سرور اختصاصی بیشتر مخصوص فروشندگان هاستی است که در کار خود موفق تر عمل کردند و تعداد مشتریان به مراتب بیشتری دارند.

اگر شما هم قصد خرید لایسنس سی پنل سرور اختصاصی را دارید، با توجه به محدودۀ قیمت های مختلفی که برای این محصول وجود دارد، می خواهیم در این امر به شما کمک کنیم. قیمت لایسنس سی پنل سرور اختصاصی بنابر اینکه شما آن را از کجا تهیه کرده باشید متفاوت است. اگر فروشنده از نمایندگان درجۀ اول شرکت سی پنل باشد، قاعدتاً قیمت لایسنس کمتر خواهد بود. اما در بسیاری از موارد هم حتی چنین فروشندگانی هم بابت پشتیبانی که می دهند، قیمت های زیادی را برای چنین لایسنس هایی در نظر می گیرند.

قیمت لایسنس سی پنل سرور اختصاصی معمولاً حول و حوش ۲۰۰ هزار در ماه می ارزد. این قیمت تنها شاید برای شرکت های بزرگ هاستینگ یا پروژه های بزرگ تجاری به صرفه باشد. اما اگر شما تازه یک سرور اختصاصی را تهیه کرده باشید و خواسته باشید روی آن سی پنل نصب کنید، چه؟ یا اگر هنوز کار شما آن قدر سودده نشده باشد که خواسته باشید ماهیانه این پول را پرداخت کنید، چه؟ ما به شما خواهیم گفت که حتی با پرداخت مبلغ کمتر از ۲۰ هزار تومان هم می توانید لایسنس سی پنل سرور اختصاصی را تهیه کنید!!

برای این منظور لایسنس های اشتراکی یا روت شده از بهترین جایگزین ها هستند. البته مهم است که شما این لایسنس را از کجا خریداری می کنید. باید فروشنده کاملاً مطمئن و مورد اعتماد باشد. این نوع لایسنس کاملاً شبیه به لایسنس اصلی است و برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً مقالۀ لایسنس اشتراکی چیست را مطالعه بفرمایید.

برای سفارش لایسنس سی پنل سرور اختصاصی می توانید به صفحه لایسنس ها مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. پس از پرداخت صورت حساب لایسنس به صورت آنی برای شما فعال خواهد شد. از نظر پشتیبانی و دریافت خدمات پس از فروش هم هیچ نگرانی نداشته باشید.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!