هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

نوشته ثابت در وردپرس

نوشته ثابت به ارسالی از وبلاگ گفته می‌شود که دائماً در بالای نوشته‌های دیگر قرار می‌گیرد. به همین دلیل هم به آن نوشته یا پست ثابت گفته می‌شود. معمولاً مدیر یا نویسنده زمانی که می‌خواهد موضوع مهمی را با کاربران سایت در میان بگذارد، از این نوع نوشته استفاده می‌کند. طوری که زمانی که بازدیدکنندگان به صفحۀ اصلی سایت مراجعه می‌کنند، با انتشار مطالب مختلف، اما هنوز نوشته ثابت در وردپرس در بالاترین سطح از نوشته‌ها قرار دارند.

نوشته ثابت در وردپرس

نوشته ثابت در وردپرس

برای ارسال نوشته ثابت در وردپرس، کافی است که به روش عادی اقدام به نوشتن مطلب خود در صفحۀ ویرایش نوشتۀ وردپرس کنید. زمانی که تمامی جزئیات مورد نظر را کامل کردید، حال وقت آن است که حالت سنجاق نوشته را فعال کنید که باعث می‌شود نوشتۀ وردپرس شما ثابت شود.

برای این منظور از جعبۀ انتشار، از بخش نمایانی روی ویرایش کلیک کنید (شمارۀ 1). فهرست بسیط نمایانی باز شده و شما باید با فعال کردن مورد عمومی، گزینۀ سنجاق کردن این نوشته در برگه‌ی نخست را فعال نمایید (شمارۀ 2). حالا روی قبول کلیک کنید تا ذخیره گردد (شمارۀ 3).

بهتر است یک بار دیگر بخش‌های مختلف نوشتۀ خود را بازبینی نمایید و در انتها برای انتشار آن، روی دکمۀ انتشار از انتهای جعبۀ انتشار کلیک نمایید. حالا این نوشته به صورت ثابت در وردپرس ظاهر خواهد شد. برای دیدن نتیجه بهتر است که به صفحۀ اصلی سایت وردپرسی خود مراجعه نمایید.

  1. مسلم فلاح نیت

    سلام خسته نباشید مطلب مفیدی بود دوست خوبم امید وارم همیشه موفق باشید و از مطالبتون استفاده کنیم بنده هم همکار هستم و در حال تولید مجموعه آموزشی جدید وردپرس هستم خوشحال میشم منت سر ما بزارید و به ما سر بزنید و نظرتون رو نسبت به سایتم بگید.
    amoozesh98.com
    با تشکر
    ارادتمند : مسلم فلاح نیت

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!