هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

ارسال به آینده نوشته وردپرس

زمان بندی نوشته های وردپرس به این معنی است که تعدادی نوشته را برای انتشار آماده کنیم، و برای زمان دقیق انتشار، آن را زمان بندی نماییم. این همان قابلیت ارسال به آینده نوشته وردپرس است که به نوشته های زمان بندی شده هم معروف است. اگر امکان بروز کردن سایت یا وبلاگ را در آینده ای نزدیک ندارید و یا می خواهید یک نوشته سر زمان مشخصی منتشر شود، حتماً این ویژگی بکارتان می آید.

خیلی از اوقات امکان انتشار نوشته در یک بازه زمانی مشخص را نداریم. برای اینکه سایت تازگی خود را حفظ کند و یا به دلایل گوگل دوستانه، باید از قابلیت ارسال نوشته به آینده وردپرس بهره برد. برای این کار شما باید نوشته خود را از تمام جهات آماده کنید و تمام جزئیات آن را تعیین کنید. سپس تاریخ ارسال را تعیین کرده و بروی دکمه انتشار کلیک کنید. حال نوشته شما تا زمانی که به موعد مقرر خود نرسیده باشد، به شکل زمان بندی شده وجود خواهد داشت و همین که زمان آن رسید، به منتشر شده تغییر وضعیت می دهد.

پس دست بکار شوید و یک عنوان برای یک نوشته تعیین کنید و متن و محتوای آن را بنویسید. قسمت دسته و برچسب و بقیه بخش های صفحه ارسال نوشته وردپرس را پُر کنید. ولی قبل از این که بروی دکمه انتشار کلیک کنید، باید تاریخ آن را تغییر دهید. پس، از جعبه انتشار که در بالا سمت چپ صفحه انتشار نوشته وجود دارد این کار را انجام دهید.

ارسال به آینده نوشته وردپرس

بخش انتشار، برای ارسال به آینده

در زیر قسمت انتشار فوری، روی ویرایش کلیک کنید. بخش های ویرایش تاریخ و زمان ظاهر می شوند. حال باید تاریخ و زمان انتشار در آن تاریخ را تعیین نمایید. پس از آن هم بروی دکمه انتشار کلیک کنید تا نوشته شما در تاریخ مقرر بروی سایت برای مخاطبین منتشر شود.

  1. سلام
    بنده اینکارو انجام میدم
    ساعت تغییر میکنه
    ولی تاریخ روز تغییر نمیکنه
    برمیگرده به تاریخ همون روز
    و باید حتما از قسمت ‘نوشته ها’ تاریخو عوض کنم
    ؟؟؟

    • کار کردن با این خاصیت وردپرس کمی سخته. برای این کار باید از همون اول تاریخ و روز رو درست تنظیم کنید، در غیر این صورت تغییر دادن اون کمی مشکله
      این مشکلی رو که میگید، نباید پیش بیاد. ولی وضعیت نوشته رو دوباره به پیش نویس تغییر بدید و نوشته رو ذخیره کنید، بعد دوباره زمان بندی رو از نو انجام بدید.

  2. کریم قربانی

    باسلام این روش خوبی نیست من امتهان کردم وقتی زمان انتشار مطب میرسه مطلب منتشر نمیشه بلکه به مرحله زمان از دست رفته میرسه یعنی باید دستی بروزرسانی کنیم اتوماتیک آپدیت نمیشه!!!!!!

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!