هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

تعیین نویسنده سند HTML با استفاده از متا تگ

تگ های متا، اطلاعات تکمیلی صفحات وب هستند که به خواننده یا موتور جستجو اجازه می دهند تا به آن اطلاعات دسترسی داشته باشند. یکی از این برچسب های متا، متا تگ نویسنده است که در قسمت سر صفحه کد سند واقع شده است و قابل مشاهده در مرورگر به صورت مستقیم نیست. اگر خود طراح صفحه وب هستید، می توانید نام خود را در داخل این برچسب قرار دهید تا شما به عنوان نویسنده این سند شناخته شوید. در ادامه با جزئیات تعیین نویسنده سند HTML با استفاده از متا تگ آشنا می شوید.

در حال حاضر این متا تگ اهمیت چندانی برای بهینه سازی سایت یا موارد دیگر ندارد، ولی اگر می خواهید خود را به عنوان نویسنده سند معرفی کنید می توانید به این طریق عمل کنید.

در ابتدا ویرایشگر متن را باز کنید و برچسب های لازمی را که در قسمت های قبل معرفی کردیم را وارد کنید و همه موارد را آماده کنید. سپس یک برچسب متا را همانند قبل تایپ کنید: < meta>. همانطور که می دانید این عنصر باید در قسمت head کد شما قرار گیرد. پس از آن، name آن را برابر author قرار دهید که نشان می دهد این متا تگی است که می خواهد نام نویسنده را مشخص کند.

سپس در ادامه با گذاشتن یک فاصله content را بنوبسید که شامل محتوای کد ما است. مقدار content را هم برابر نامی که می خواهید به عنوان نویسنده معرفی کنید قرار دهید. در انتها کدی که برای معرفی نویسنده در سند استفاده می کنید مانند زیر است:

<meta name="author" content="Your Name" />

در آخر کد، قبل از اینکه برچسب بسته شود، برای تطابق سند با نسخه جدید HTML یعنی XHTML می توانید یک فضای خالی و بعد از خط کج (/) قرار دهید. شما با انجام مراحل بالا، نویسنده سند HTML با استفاده از متا تگ تعیین کردید.

  1. khub bud dametoon jiz 😉

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!