هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

ویرایش مشخصات پرونده چندرسانه ای در کتابخانه وردپرس

در قسمت قبلی دریافتید که برای ویرایش و دیدن مشخصات تمامی پرونده های چندرسانه ای که در تمام مدتی که نوشته وارد سایت می کردید آنها را هم وارد می کردید، باید به بخش کتابخانه پیشخوان وردپرس مراجعه می کردید. حال می خواهیم با هم نحوه ویرایش اطلاعات و نکاتی در مورد پر کردن مشخصات آنها را یاد بگیریم. پس به پیشخوان سایت خود رفته و از بخش رسانه به کتابخانه مراجعه کنید. با این کار تمامی پرونده ها را در یک نگاه می توانید در نظر داشته و برای ویرایش مشخصات پرونده چندرسانه ای اقدام کنید.

زمانی که موس را بروی هر کدام از پرونده ها می برید، حال می خواهد آن پرونده عکس یا صوت یا فیلم باشد، دکمه هایی در زیر آن به نمایش در می آید که بایستی بروی دکمه ویرایش آن کلیک کنید. بروی نام آن پرونده هم که کلیک کنید، معادل این است که بروی ویرایش کلیک کرده اید.

ویرایش مشخصات پرونده های چندرسانه ای وردپرس

ویرایش مشخصات پرونده های چندرسانه ای وردپرس

پس به یک صفحه دیگر منتقل می شوید که شبیه تصویر زیر است.

صفحه ویرایش مشخصات پرونده های چندرسانه ای وردپرس

صفحه ویرایش مشخصات پرونده های چندرسانه ای وردپرس

شاید در نگاه اول، اگر نوشته های دیگر این سایت را در مورد آموزش وردپرس خوانده باشید، مشخصات تصویری را که انتخاب کرده اید، برایتان آشنا باشد. این طبیعی است چون این همان مشخصاتی است که زمانی که می خواستید یک عکس یا نوع دیگر از پرونده چندرسانه ای را وارد کنید، باید پر می کردید. پس شاید توضیحات این بخش برای شما تکراری باشد که یک بار دیگر اقدام به معرفی آنها می کنم.

باید دقت داشته باشید که زمانی که از درون یک نوشته این مشخصات را تغییر می دهید، در این جا هم این تغییرات اعمال می شود، ولی برعکس آن اتفاق نمی افتد.

در بخش نام (که یک ستاره هم در جلوی آن وجود دارد) شما باید نام پرونده را،به عنوان متنی که در زمان رفتن موس بروی آن نشان داده می شود، تعیین شود. بهتر است که یک جمله تعریفی و کمکی برای آن عکس باشد.

متن جایگزین یا Alt همان متنی است که موتورهای جستجو و دیگر عوامل از روی آن به محتوای عکس پی می برند. پس باید در انتخاب بسیار دقت کنید.

نام و توضیح ای که در بخش های سوم و چهارم شما باید آنها را پر کنید، مستقیماً در نوشته شما، در زیر عکس ظاهر می شود. در برخی مواقع شاید خواسته باشد که یک نام و توضیح برای آن عکس تعیین کنید که توضیحاتی بیشتر برای آن پرونده به حساب می آیند.

و در نهایت نشانی پرونده، همان آدرسی است که شما بوسیله آن می توانید این پرونده را در هرجای اینترنت فراخوانی کنید و از آن استفاده کنید. ولی فقط دقت داشته باشید که اگر در سایت دیگر از آن استفاده کنید، حتماً از پهنای باند این سایت شما استفاده خواهد شد.

با کلیک بروی دکمه به روزرسانی پرونده، پرونده شما برروز شده و تنظیمات با مشخصات جدید ذخیره می شود. بار هر کدام از پرونده های موجود در کتابخانه وردپرس می توان همین کار را انجام داد، ولی اگر خواستید که به ویرایش پرونده های دیگر مثل صوت یا تصویر بپردازید، گزینه متن جایگزینی برای آن وجود نخواهد داشت و کارکرد هر کدام از دیگر مشخصات اندکی متفاوت خواهند شد.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!