هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

پویش سایت برای کدهای مخرب با سرویس sucuri.net

به عنوان یک وبمستر که یک یا چندین تارگاه را اداره می کنید، باید به مباحث زیادی مسلط باشید و از جنبه های گوناگونی سایت خود را اداره کنید. یکی از این جنبه ها، امنیت سایت است که مقوله ای بسیار حیاتی و گاهی اوقات برای خیلی ها ترسناک است. کدهای مخربی که بروی سایت شما امکان موجود بودنشان است، می توانند یک درب مخفی برای ورود افراد غریبه باشند. سرویس Sucuri.net به شما این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن با سرویس های گوناگون سایت خود را برای پویش سایتتان بررسی کنید.

تا به حال هک شدن سایت را تجربه کرده اید؟ مطمئناً با پرسش این مساله از شما، اگر این واقعه را تجربه کرده باشید، حس بدی بدست می آورید. پس از این پیشامد نه چندان خوب چکار کرده اید؟ آیا به پاک سازی سایت اقدام نموده اید؟

پس از این که یک سایت هک می شود، بسته به سنگینی کار و هدف هکر گرانقدر، کار شما شروع می شود و به عبارتی گاوتان میزاد! یکی از کارهایی که باید انجام دهید بررسی سایت برای یافتن کدهای مخرب است که در خیلی از مواقع حکم درب پشتی را برای ورود مجدد بازی می کنند.

در این نوشته قصد معرفی سرویس سایت Sucuri.net را به شما عزیزان دارم که با یک کلیک، سایت شما را برای یافتن کدهای مخرب پویش می کند. کافی است که به آدرس آن که در زیر مشخص شده است بروید و در جعبه آدرس، آدرس سایت خود را وارد کرده و بروی دکمه Scan Website کلیک کنید.

اسکن سایت برای کدهای مخرب با sucuri

پویش سایت برای وجود کدهای مخرب با sucuri.net

شاید دقایقی طول بکشد که جواب نهایی به شما نشان داده شود و می توانید از وجود کدهای مخرب بروی سایت آگاه شوید، البته امیدوارم که جواب منقی باشد. با این حال به اینگونه خدمات هم نمی شود به طور تمام و کمال اعتماد کرد و خیلی از اوقات خودتان هم باید وارد عمل شوید.

sitecheck.sucuri.net/scanner

این هم از پویش سایت برای کدهای مخرب با سرویس سایت Cucuri.net که امیدوارم به دردتان خورده باشد.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!