هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

آموزش نصب نوار ابزار الکسا روی مرورگر Google Chrome

در آموزش قبلی راجع به نصب افزونۀ نوار ابزار Alexa روی مرورگر Mozilla Firefox توضیحات تصویری ارائه شد. اما شما اگر از مرورگر محبوب Google Chrome استفاده می‌کنید، یک نسخه از نوار ابزار الکسا هم برای کروم وجود دارد که برای نصب آن کافی است به نشانی alexa.com/toolbar رفته و روی پیوند Install Alexa Extension که در تصویر زیر به رنگ سبز رنگ است کلیک کنید.

آموزش نصب نوار ابزار الکسا روی مرورگر Google Chrome

صفحه نصب نوار ابزار الکسا از سایت Alexa.com

در مرحلۀ بعد به صفحۀ نوار ابزار الکسا در مرجع افزونه‌های گوگل کروم خواهید رفت و باید روی دکمۀ آبی رنگ ADD TO CHROME (بالا سمت راست صفحه) کلیک کنید.

افزونه Alexa Traffic Rank در مرجع افزونه های گوگل کروم

صفحه افزونه Alexa Traffic Rank در مرجع افزونه های گوگل کروم

سپس در جعبۀ کوچکی که برای شما باز می‌شود روی Add Extension کلیک کنید.

برای نصب نوار ابزار الکسا روی Add extension کلیک کنید

برای نصب نوار ابزار الکسا روی Add extension کلیک کنید

حالا نوار ابزار الکسا به سادگی روی مرورگر شما نصب خواهد شد و این موضوع را درون یک جعبۀ کوچک به شما گوشزد خواهد کرد.

اتمام نصب نوار ابزار الکسا روی گوگل کروم

اتمام نصب نوار ابزار الکسا روی گوگل کروم

حالا به محض اینکه این جعبه را ببندید را برای اولین بار روی نماد الکسا در نوار بالای نرم افزار کلیک کنید، صفحه‌ای از سایت الکسا برای شما باز خواهد شد که همان خلاصۀ توافق نامه است که برای پذیرفتن آن و همچنین فعال سازی نوار ابزار Alexa باید روی Accept and Enable کلیک کنید. در این صفحه به شما خواهد گفت که الکسا قرار است اطلاعات سایت‌هایی که بازدید می‌کنید را جمع آوری کند و شما باید با این توافق نامه اعلام موافقت کنید. در غیر این صورت باید روی Cancel کلیک کنید تا مراحل نصب نوار ابزار الکسا روی گوگل کروم لغو شود.

قبول توافق نامه نوار ابزار الکسا

قبول توافق نامه نوار ابزار الکسا

در مقالۀ آموزشی بعدی راجع به نتیجه‌ای که این نوار ابزار از سایت‌های مختلف به ما بر می‌گرداند، توضیحات تکمیلی را تقدیم خواهیم کرد.

  1. تخم بلدرچین

    سلام نحوه کارشم میشه بگید

    • سلام؛ نحوۀ کارش این طوریه که یک دکمه در بالای نوار ابزار مرورگر شما ظاهر میشه که زمانی که روش کلیک می کنید، یک پنجرۀ کوچک باز میشه. می تونید رتبۀ کشوری و جهانی الکسا، به همراه موارد دیگش رو ببینید. هر سایت رو که ازش بازدید می کنید، می توانید روی ابزار الکسای مرورگرتون کلیک کنید و آمارش رو مشاهده کنید.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!