هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

افزودن یکجای نوشته و دسته بندی در سایت وردپرس با BulkPress

تا حالا شده با این مشکل مواجه شده باشید که خواسته باشید به صورت یکجا دسته بندی و عناوین نوشته‌های سایت وردپرس خود را وارد کنید، ولی ندانید که باید از چه راهی اقدام نمایید. امروز می‌خواهم به شما افزونه‌ای را معرفی کنم که با استفاده از آن، به راحتی وارد کردن چند کلمه و انجام یک دسته تنظیمات، حتی ساختار نوشته‌های سایت وردپرس خود را تعیین نمایید.

افزونه bulkpress وردپرس

افزونه bulkpress وردپرس

بدین منظور اگر چنین مشکلی دارید، بهتر است به صفحۀ افزونه‌های وردپرس رفته و افزونۀ BulkPress را جستجو کنید و از همان جا اقدام به نصب کردن آن نمایید.

پس از نصب کردن افزونۀ BulkPress بخشی به پیشخوان وردپرس شما با همین نام افزوده خواهد شد، که دارای سه زیربخش به نام‌های BulkPress، Terms و Posts می‌باشد. از قسمت Terms شما می‌توانید ساختار دسته‌بندی سایت را وارد کنید. اما از قسمت Posts نوشته‌های سایت را می‌توانید به صورت یکجا وارد نمایید.

به سراغ قسمت Terms می‌رویم که می‌توانیم با استفاده از آن دسته بندی نوشته‌های سایت را به صورت یکجا تعریف کنیم.

افزودن دسته بندی با BulkPress

افزودن دسته بندی با BulkPress

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، از قسمت Taxonomy باید نوع دسته بندی را مشخص کنید. اگر می‌خواهید برچسب اضافه کنید، برچسب، و اگر می‌خواهید دست بندی اضافه کنید، دسته را از فهرست کشویی بالا سمت راست انتخاب کنید.

حالا دوتا جعبه متنی در صفحه وجود دارد که یکی به نام Terms و دیگری Slugs می‌باشد. نام دسته بندی‌ها را باید در بخش Terms وارد می‌کنیم. هر دسته بندی باید درون یک خط باشد و زیرمجموعه‌ها را باید با استفاده از خط کج / جدا کنیم.

اما در جعبۀ متنی Slugs باید نامک هر کدام از دسته بندی‌ها را تعیین کنیم. البته وارد کردن نامک الزامی نیست. همانطور که در قسمت افزودۀ دسته‌های عادی سایت وردپرسی صدق می‌کند، اگر نامک موردی از دسته‌ها را خالی بگذارید، نام همان دسته به عنوان نامک مورد استفاده قرار می‌گیرد. نامک همان عنوانی است که در آدرس صفحات دخالت دارد که می‌تواند هم فارسی و هم انگلیسی باشد.

در شکل بالا شکل و شمایل کار با این بخش به صورت تصویری توضیح داده شده است. پس از پر کردن موارد مذکور، حالا باید روی دکمۀ آبی رنگ Add Terms کلیک کنیم.

اما برای وارد کردن نوشته‌ها آن هم به صورت دسته‌ای، که عمدتاً فقط حاوی عنوان نوشته است، باید روی Posts کلیک کنید.

انتشار دسته ای پست در BulkPress

انتشار دسته ای پست در BulkPress

در این صفحه دو فهرست کشویی Post Type برای تعیین نوع پست، و Post Status برای تعیین نوع پست یا نوشته وجود دارد. وضعیت نوشته را می‌توانید منتشر شده یا پیش نویس و یا هر کدام از مواردی که در این فهرست وجود دارد انتخاب نمایید.

در جعبۀ Titles شما باید عنوان نوشته‌ها را وارد کنید که در هر خط یک عنوان باید وجود داشته باشد. همینطور در جعبۀ Slugs نامک هر نوشته را باید وارد کنید. با خالی گذاشتن نامک‌های مرتبط با هر نوشته، عنوان همان نوشته به عنوان نامک در نظر گرفته می‌شود. در آخر باید روی Add Posts کلیک کنید.

این بود راهکار افزودن یکجای نوشته و دسته بندی در سایت وردپرس با استفاده از افزونۀ BulkPress که در لحظه قابل انجام بود.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!