هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

برون بری در وردپرس

برون‌بری به معنای خروجی گرفتن از نوشته‌ها، دیدگاه‌ها، دسته‌ها و برچسب‌ها می‌باشد که برای درون‌ریزی به یک سایت وردپرسی دیگر لازم و ضروری است. فرض می‌کنیم شما روی شبکۀ WordPress.com یک وبلاگ دارید که می‌خواهید تمامی نوشته‌ها و متعلقات سایت خود را روی یک میزبان جداگانه که یک وردپرس روی آن نصب شده است انتقال دهید. در اینجاست که باید از ابزار برو بری در وردپرس استفاده کرده و یک پروندۀ خروجی از محتویات وبلاگ خود بگیرید.

زمانی که خروجی مورد نظر را گرفتید، حالا به هر سایت وردپرسی که مد نظرتان است مراجعه می‌کنید و با استفاد از ابزار درون ریزی وردپرس مبادرت به وارد کردن اطلاعات خروجی گرفته شده به سایت جدید خود می‌کنید. این ابزار برای بیشتر زمان‌هایی که خواستار جابجایی در وردپرس هستید به درد می‌خورد و دردسرهای حالت عادی را دیگر ندارد. حتی از برون بری وردپرس هم می‌توانید برای گرفتن نسخۀ پشتیبان استفاده کنید که البته با وجود افزونه‌ها و روش‌های بهینه‌تر و خودکار دیگری که وجود دارد، شاید این کار چندان به صرفه نباشد.

به هر حال، برای گرفتن یک نسخۀ کامل از نوشته‌ها و محتویات دیگر سایت اصلی خود، باید به بخش برون‌بری وردپرس مراجعه کرده و از آنجا با انجام برخی تنظیمات مبادرت به دریافت پروندۀ XML خروجی وردپرس خود کنید. پس به بخش ابزارها > برون‌بری مراجعه کرده و از قسمت “گزینش موارد برای برون‌بری” یکی از سه گزینه را انتخاب نمایید.

برون بری در وردپرس

برون بری در وردپرس

  • هر محتوایی: همانطور که این گزینه از اول انتخاب است، همۀ محتویاتی که باید از سایت قبلی به سایت جدید منتقل شوند، در پروندۀ خروجی جادهی می‌شوند. این موارد علاوه بر نوشته‌های سایت، شامل برگه‌ها، دیدگاه‌ها، زمینه‌های دلخواه، فهرست‌ها، نوشته‌های دلخواه و دسته‌ها است.
  • نوشته‌ها: اگر این مورد را انتخاب کنید، به این معنی است که شما فقط می‌خواهید از نوشته‌های وبلاگ خود خروجی تهیه نمایید. برای این منظور بازۀ زمانی مورد نظر خود را برای خروجی گرفتن انتخاب کنید.
  • برگه‌ها: با انتخاب این مورد فقط از برگه‌های سایت شما خروجی گرفته می‌شود. نویسندگان و بازۀ زمانی و وضعیت برگه‌هایی که قرار است از آنها خروجی گرفته شود را انتخاب نمایید.

در نهایت هم روی “دریافت پرونده برون‌ریزی شده” برای دریافت پروندۀ XML کلیک نمایید. آن را دانلود کنید و روی محلی از حافظۀ رایانۀ خود نگه داری کنید. حالا با مراجعه به سایت مقصد این پرونده را باید درون سایت وردپرس جدید بارگذاری نمایید.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!