هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

دایرکت ادمین یکی از کنترل پنل های محبوب و پرکاربرد در عرصه هاستینگ می باشد. قیمت آن هم از سی پنل کمتر است. به این دلیل که شاید برخی از امکانات و گرافیک سی پنل را نداشته باشد. اما به هر حال به دلیل برخی مزایا، مثل عدم تحریم ایران، بسیاری از مدیران سرور از این کنترل پنل برای سرورهای لینوکس خود استفاده می کنند. دایرکت ادمین هم مثل سی پنل روی توزیع های انتخابیِ لینوکس، مثل CentOS نصب می شود و منابع نرم افزاری و سخت افزاری سرور را کنترل و مدیریت می کند. شما هم به عنوان مدیر سرور شاید به دنبال خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان باشید که قصد ما در اینجا راهنمایی شماست.

خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان

اگر تا الان به دنبال لاینسس DirectAdmin بوده باشید، حتماً با تنوع قیمت زیادی مواجه شدید. برخی از فروشندگان با قیمت های بسیار بالایی این لایسنس را می فروشند و برخی دیگر با قیمت های معقول تر. باید بدانید بسته به اینکه فروشنده لایسنس های خود را از کجا تهیه کرده باشد و نمایندۀ مستقیم یا غیر مستقیم باشد، و یا حتی درصد سودی که روی لایسنس می کشد، قیمت متفاوت است. از نظر کیفیت هم تقریباً تمامی لایسنس های دایرکت ادمین با هم برابری می کنند.

اما ما هم یک پیشنهاد ویژه ای برای خرید لایسنس دایرکت ادمین ارزان برای شما داریم. این یک پیشنهاد شگفت انگیز است. لایسنس دایرکت ادمین فقط ۵۰۰۰ تومان، ماهیانه!! لایسنس به طور کامل تمامی امکانات دایرکت ادمین را برای شما فعال می کند و آن را می توانید روی سرورهای مجازی و اختصاصی لینوکس فعال کنید. مراحل خرید و فعال سازی لایسنس هم در کمترین زمان امکان پذیر است. پس از تکمیل سفارش خود، ایمیل فعال سازی لایسنس برای شما ارسال می شود که دستور العمل کنترل لایسنس هم درون آن موجود است.

دلیل ارزان بودن این لایسنس اشتراکی بودن آن است. به این معنی که شما با پرداخت هزینه بسیار کم، از تمامی امکانات لایسنس اصلی دایرکت ادمین استفاده خواهید کرد. همین الان بسیاری از سرورهای دایرکت ادمین از چنین لایسنس هایی استفاده می کنند. شما هم قادرید با سفارش لایسنس ارزان دایرکت ادمین، در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. برای دیدن مشخصات کامل لایسنس ارزان دایرکت ادمین به صفحه زیر مراجعه نمایید:

لایسنس های ارزان

از مهم ترین ویژگی های لایسنس دایرکت ادمین ارزان قابلیت به روز رسانی از سرورهای اصلی است. یعنی این طور نیست که دایرکت ادمین کرکی روی سرور خود نصب کنید که این کار باعث صدمه به سرور و حتی هک شدن کل سایت های روی آن می شود! ما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از دایرکت ادمین کرکی یا نال شده استفاده نکنید.

  1. سلام
    سال نو مبارک ، اگر میشه راجع به کنترل پنل CWP خود لینوکس سنت اوس هم مقاله ای بزارید به خصوص که این کنترل پنل برای اونایی که یکی دوتا وب سایت رو می خواهن باهاش مدیریت کنن فکر کنم بدک نیست

    • درود؛ بله این کنترل پنل برای مدیریت سرور لینوکس برای داشتن چند تا سایت شخصی بسیار مناسبه. در فرصت مناسب راجع به کنترل پنل های رایگان مثل همین CWP هم به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. با تشکر از شما…

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!