هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

خرید لایسنس cPanel ارزان

برای نصب و استفاده از کنترل پنل cPanel / WHM روی سرور لینوکس، شما نیاز به لایسنس دارید. این لایسنس حکم هزینۀ استفاده از محصول نرم افزاری را دارد و می توانید از فروشنده های مختلفی این لایسنس را تهیه کنید. حتی خود شما هم می توانید با ثبت نام درون سایت اصلی این شرکت و پرداخت ارزیِ هزینه لایسنس سی پنل، به طور مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید. البته برای انجام این کار باید به بحث تحریم سی پنل هم دقت کنید که ما ایرانی ها تحریم هستیم. پس هر زمان که هویت شخص خریدار لایسنس مشخص شود که ایرانی است، لایسنس ابطال شده و تمامی امکانات این کنترل پنل غیر فعال می شود.

خرید لایسنس cPanel ارزان

خرید لایسنس cPanel ارزان

از نظر کیفیت که فرقی ندارد شما لایسنس را از کجا تهیه کرده باشید. اما بحث اصلی سر قیمت است که باید تا جایی که امکان دارد هزینۀ مورد نظر برای خرید لایسنس را کاهش داد. در شرایطی که شما یا شخص دیگری نمایندۀ رده بالای شرکت سی پنل باشد، قیمت تا حد امکان کاهش خواهد داشت. اما این شرایط برای هر کسی پیش نخواهد آمد. از طرف دیگر حتی قیمت را از این حالت هم می توان کمتر کرد. و راه کارش استفاده از لایسنس های اشتراکی یا همان سیستم های لایسنس است.

چنین لایسنس هایی دقیقاً به مانند هر لایسنس دیگر سی پنل اجازۀ استفاده از تمامی امکانات این کنترل پنل را به شما می دهد. اما قیمت بسیار بسیار کمتری دارد! به همین دلیل تقریباً می توان گفت حتی بسیاری از شرکت های هاستنیگ که هاست با قیمت معقول ارائه می کنند، از چنین لایسنس هایی استفاده می کنند. قابل ذکر است که چنین لایسنس هایی به هیچ عنوان تغییر مخربی روی سرور ایجاد نمی کند و هر زمان که خواسته باشید می توانید لایسنس را حذف و از لایسنس های گران قیمت تر استفاده کنید. از همه مهم تر قابلیت آپدیت و به روز رسانی از سرورهای اصلی سی پنل هم مهیا است.

برای خرید لایسنس cPanel ارزان می توانید به بخش سفارش لایسنس اشتراکی مراجعه کنید. فهرست تمامی لایسنس های ارزان قیمت را مشاهده می کنید که یک دسته از آنها لایسنس های ارزان سی پنل است. بسته به اینکه سرور شما مجازی یا اختصاصی است، باید نوع مد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل ثبت سفارش خود را طی کنید. در وارد کردن IP سرور دقت کنید که لایسنس روی آن IP تنظیم می شود. در صورت نیاز هم می توانید نصب لایسنس را به خود کارمندان شرکت واگذار نمایید که آنها این کار را برای شما انجام دهند. هر چند که پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ صورت حساب، ایمیل مشخصات و نحوۀ استفاده از لایسنس برای شما ارسال خواهد شد که خودِ شما هم می توانید این کار را انجام دهید.

به هر حال با توجه به راه های مختلف برای خرید لایسنس cPanel ارزان ما به شما پیشنهاد می کنیم که از لایسنس های اشتراکی وبنولوگ استفاده کنید که در کنار قیمت مناسب، سعی در ارائۀ پشتیبانیِ عالی هم دارند. مشکلات مربوط به لایسنس در اسرع وقت برای شما رفع خواهد شد. هر چند که تقریباً هیچ مشکلی برای سرور شما با این لایسنس ها پیش نخواهد آمد.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!