هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

لایسنس سی پنل سرور مجازی

سرور مجازی نوعی سرور می باشد که به صورت مجازی روی یک سرور فیزیکی ساخته شده است و به مانند یک سرور کامل دارای سیستم عامل جداگانه است. روی یک سرور مجازی که روی آن سیستم عامل لینوکس نصب شده است هم می توانید کنترل پنل سی پنل WHM را نصب کنید. لایسنسی که برای سی پنل روی سرور مجازی نیاز دارید، متفاوت از سرور اختصاصی است، که قیمت کمتری دارد. البته ما در اینجا یک پیشنهاد بهتر برای شما داریم که قیمت لایسنس سی پنل سرور مجازی را هم از این هم برای شما کمتر می کند.

لایسنس سی پنل سرور مجازی

لایسنس سی پنل سرور مجازی

با وجود فناوری مجازی سازی، امروزه می توان روی یک رایانه چندین رایانه داشت. مثلاً یک سرور اختصاصی را در نظر بگیرید که روی آن می توان چندین سرور جداگانه با عنوان سرور مجازی داشت. تولید کنندگان کنترل پنل معمولاً برای سرورهای مجازی لایسنس خاصی را در نظر می گیرند که قیمت کمتری دارد. مثلاً شرکت سی پنل لایسنس کنترل پنل میزبانیِ وبِ خود را برای سرورهای مجازی به صورت جداگانه عرضه می کند که با لایسنس سرورهای اختصاصی متفاوت است.

به هر حال شما به عنوان مدیر یک سرور مجازی شاید خواسته باشید از این کنترل پنل روی سرور خود استفاده کنید که برای این منظور باید لایسنس مختص آن را هم تهیه نمایید. اگر قیمت های سایت های مختلفی که اقدام به ارائۀ چنین لایسنس هایی می کنند را بررسی کرده باشید، با محدودۀ قیمت های متفاوتی مواجه شدید. اما به طور حتم با قیمت هایی که ما به شما ارائه می کنیم روبرو نشدید! قیمت های بسیار شگفت انگیز که شما را متحیر خواهد کرد!

لایسنس هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، لایسنس های ارزان قیمت اشتراکی هستند. با خریداری و فعال کردن این لایسنس روی آی پیِ سرور خود، قادرید از آخرین آپدیت های سی پنل روی سرور خود استفاده کنید و از این نظر تهدید امنیتی ای برای سرور شما وجود نخواهد داشت. از طرف دیگر نصب و حذف چنین لایسنس بسیار ساده است و هر زمان که خواسته باشید قادرید از استفادۀ از لایسنس صرف نظر کنید. سفارش و دریافت لایسنس هم آنی خواهد بود.

برای سفارش لایسنس های ارزان کنترل پنلی مثل سی پنل کافی است به صفحۀ خرید لایسنس ارزان سی پنل شده و با مطالعه شرایط استفاده از سرویس، مراحل ثبت سفارش خود را طی کنید. مطمئن باشید که از خرید لایسنس سی پنل سرور مجازی وبنولوگ راضی خواهید بود.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!