هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

خرید لایسنس سی پنل

برای خرید لایسنس سی پنل می توانید از جاهای متفاوتی اقدام کنید. دو ویژگی پشتیبانی و قیمت لایسنس از مهم ترین مواردی هستند که شما باید به آنها در هنگام خرید لایسنس دقت داشته باشید. لایسنسی که شما تهیه می کنید ممکن است برایش مشکلاتی پیش بیاید. یا اصلاً شاید نیاز به ایجاد تغییرات روی آن داشته باشید. مثلاً با تغییر سرور خود، IP ای که لایسنس روی آن فعال است تغییر می کند. در این حالت با تماس با پشتیبانی شرکتی که لایسنس را از آن خریداری کردید و ذکر موضوع در کمترین زمان باید لایسنس رفع مشکل گردد. پس اصل پشتیبانی خود از اصول مهم برای خرید هر محصول است.

خرید لایسنس سی پنل

خرید لایسنس سی پنل

از طرف دیگر قیمت لایسنسی که خریداری می کنید، باید در حد معقول باشد و فروشنده گران فروشی نکرده باشد. با وجود فروشنده های بسیار لایسنس و حاشیه سودی که برای خود در نظر می گیرند، باید به دنبال بهترین آنها بود تا با کاهش هزینه های اولیه و ماهیانه، سود خود را بیش از پیش کنیم.

با در نظر گرفتن عواملی که در بالا به آنها اشاره شد، شما باید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید لایسنس سی پنل هم می توانید از اشخاص و شرکت های مختلفی اقدام به خرید کنید. با این حال ما هم قصد معرفی لایسنس های وبنولوگ به شما را داریم. لایسنس های وبنولوگ با قیمت بسیار بسیار ارزان و کیفیت عالی شما را شگفت زده خواهند کرد!

لایسنس های وبنولوگ به دو دسته کلی لایسنس های اورجینال و اشتراکی تقسیم می شوند. در لایسنس های اشتراکی قیمت تا حد امکان کاهش داده شده تا شما با خیال آسوده بتوانید از کنترل پنل سی پنل روی سرور لینوکس خود استفاده کنید. برای خرید لایسنس سی پنل می توانید به صفحۀ زیر مراجعه کرده و سفارش خود را ارسال کنید. پس از تکمیل مراحل و پرداخت مبلغ صورت حساب دوره ایِ لایسنس، ایمیل فعال سازی لایسنس سی پنل برای شما ارسال شده و بعد از آن قادر به نصب لایسنس روی سرور خود هستید.

خرید لایسنس سی پنل ارزان

از مهم ترین ویژگی های لایسنس ارزان سی پنل این است که قابلیت آپدیت و به روز رسانی به آخرین نسخه برقرار می باشد و این به روز رسانی ها از سرورهای اصلی شرکت سی پنل دریافت می شوند. از طرف دیگر امکان تغییر IP برای آنها هم وجود دارد. هر زمان که خواسته باشید با یک دستور ساده قادرید لایسنس را حذف کنید و از دیگر انواع لایسنس شرکت های دیگر استفاده نمایید.

اگر همینک زمان آن فرا رسیده که با خرید لایسنس ارزان سی پنل، در هزینه های خود صرفه جویی نمایید، به صفحۀ خرید لایسنس سی پنل بروید.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!