هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

مشکلات دایرکت ادمین نال شده

برای مدیریت و کنترل یک سرور لینوکس راه های مختلفی پیش رو داریم. یکی از این راه ها این است که از کنترل پنل های قدرتمندی مثل دایرکت ادمین استفاده کنیم و انجام همۀ کارها را به آن بسپاریم. حتی این کنترل پنل ها طوری ساخته شدند که اگر مشکلی هم برای سرور پیش بیاید، سعی در رفع آن ایراد به صورت خودکار می کنند و در بیشتر حالت ها هم ایمیل اطلاع رسانی هم برای مدیر ارسال می کنند. به هر حال کنترل پنل های آماده یک راه کار عالی برای مدیریت و پیکربندی سرور محسوب می شوند. برای استفاده از کنترل پنلی مثل دایرکت ادمین هم باید هزینه ماهیانه آن را پرداخت کرد. به همین دلیل شاید خیلی از مدیران سرورها از دایرکت ادمین نال شده استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که مشکلات دایرکت ادمین نال شده چیست و چرا نباید از آن استفاده کرد.

مشکلات دایرکت ادمین نال شده

مشکلات دایرکت ادمین نال شده

دایرکت ادمین نال شده چیست؟

به طور کلی نرم افزارهایی که به صورت رایگان عرضه می شوند، از نظر استفاده مشکلی ندارند و همه می توانند از آنها استفاده کنند. اما نرم افزارهایی که پولی هستند و برای استفاده از آنها باید مبلغی را به صورت دوره ای یا یکجا پرداخت کنیم، برای ما مشکل ساز می شوند. مخصوصاً که ممکن است حتی خرید چنین نرم افزارهایی هم برای ما ایرانی ها به دلیل تحریم مشکل ساز باشد. به همین دلیل به سراغ راه های جایگزین می رویم. یکی از این راه ها شکستن قفل نرم افزار است. شکستن قفل یک نرم افزار بدین معنی است که تمامی امکانات آن را طوری فعال کنیم که نیازی به پرداخت هزینۀ آن نباشد. یکی از روش های شکستن قفل نرم افزارهای پولی هم نال کردن آن هاست. البته این اصطلاح بیشتر برای اسکریپت های تحت وب کاربرد دارد و به نوعی شکستن قفل نرم افزارهای تحت وب است.

دایرکت ادمین نال شده است نسخۀ کرک شده و قفل شکستۀ دایرکت ادمین است که به راحتی روی سرور شما نصب و فعال می شود و البته در بیشتر موارد هم روی یک نسخه (Version) از دایرکت ادمین متوقف می شود و به روز رسانی نمی شود. این عدم به روز رسانی یکی از بزرگ ترین مشکلات دایرکت ادمین نال شده است. به این دلیل که از مهم ترین ویژگی های خرید نرم افزار قانونی، رفع ایرادهای احتمالی و بهبود امکانات آن نرم افزار به واسطۀ همین به روز رسانی ها است. اگر امکان به روز کردن یک نرم افزار برای ما وجود نداشته باشد، بدترین حالت همین خطرهای امنیتی است که سرور ما را تهدید خواهد کرد.

از طرف دیگر به دلیل اینکه روش نال شدن دایرکت ادمین مشهود نیست و همچنین عدم شناخت کافی از کسی که آن را نال کرده است، ممکن است تمام اطلاعات روی سرور ما را در معرض خطر قرار دهد. کمترین احتمال این است که فرد نال کنندۀ هر زمان که خواسته باشد می تواند به اطلاعات روی سرور ما، از جمله اطلاعات سایت های اینترنتی دسترسی داشته باشد! اگر جستجویی درون گوگل انجام دهید، خواهید دید سایت های زیادی روش نصب دایرکت ادمین نال شده را آموزش دادند که بیشترشان هم از سایت های دیگر رونوشت کردند! اما اینکه فایل نصب و سرور دریافت دایرکت ادمین در کجا قرار گرفته است و اینکه روی سرور ما چه نسخه ای از این کنترل پنل نصب خواهد شد، کسی خبر ندارد.

بنابر همین توضیحات که خدمت شما عرض شد، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست که دایرکت ادمین نال شده استفاده کنید. به جای آن توصیۀ ما به شما خرید لایسنس ارزان قیمت دایرکت ادمین است. لایسنسی که شما حدوداً ماهیانه ۵ هزار تومان برای آن پرداخت می کنید و علاوه بر اطمینان از عدم سرقت و هک شدن اطلاعات تان، مطمئن هستید که از آخرین به روز رسانی شرکت DirectAdmin هم برخوردار خواهید شد. چون قابلیت آپدیت دایرکت ادمین برای شما وجود خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقالۀ لایسنس ارزان دایرکت ادمین را مطالعه کنید. علاوه بر آن برای ثبت سفارش به صفحۀ سفارش لایسنس دایرکت ادمین مراجعه نمایید. با خرید لایسنس مطمئن، خیال خودتان را راحت کنید.

  1. جالب بود مرسی

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!