هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

لایسنس ارزان دایرکت ادمین

دایرکت ادمین به عنوان یکی از پرکاربردترین کنترل پنل های سرورهای وبِ لینوکس، در کنار دیگر کنترل پنل ها محبوبیت زیادی دارد. به عبارت دیگر می توان گفت یکی از عمده مشتریان دایرکت ادمین ایرانی ها هستند که اقدام به خرید لایسنس آن می کنند تا قادر باشند از امکانات آن برای مدیریت سرور و فروش هاست استفاده کنند. اگر بررسی کرده باشید، حتماً می دانید که فروشندگان مختلف لایسنس دایرکت ادمین، این لایسنس را با قیمت های مختلفی ارائه می کنند. شاید از ۹ هزار تومان شروع شده و تا ماهیانه ۲۰ هزار تومان هم فروخته شود. اما اگر به دنبال لایسنس ارزان دایرکت ادمین هستید، با ما همراه باشید.

لایسنس ارزان دایرکت ادمین

لایسنس ارزان دایرکت ادمین

به عنوان مدیر سرور باید به دنبال یک کنترل پنل باشیم تا با نصب آن بتوانیم بهتر آن را مدیریت کنیم و منابع آن را به درستی بین کاربران تقسیم کنیم. اگر دنبال یک کنترل پنل ارزان و خوب هستید، بیشتر افراد DirectAdmin را به شما توصیه خواهند کرد. این کنترل پنل برای ما ایرانی ها مشکل تحریم ندارد. البته هر چند که شاید امکانات آن به جذابی سی پنل نباشد، ولی باز هم دست کمی از دیگر کنترل پنل ها ندارد.

بنابراین باید به دنبال لایسنس دایرکت ادمین بود. باید بدانید در بیشتر موارد کیفیت خودِ لایسنس که با قیمت های مختلفی ارائه می شوند یکی است. اما از نظر قیمتی ممکن است یک فروشنده سود بیشتری از فروش هر لایسنس بگیرد. که البته اگر این سود برای دادن پشتیبانی مناسب باشد، باز هم قابل قبول است. اما خیلی از فروشندگان لایسنس بدون در نظر گرفتن اصل پشتیبانی لایسنس، قیمت های بالایی را برای لایسنس های خود می بندند! در این حالت بهترین کار عدم خرید لایسنس از آنهاست.

اما وبنولوژی در اینجا به شما پیشنهادی دارد که حتماً از آن لذت خواهید برد. پیشنهاد ما لایسنس ارزان دایرکت ادمین با قیمت تنها ۵ هزار تومان ماهیانه است که با پشتیبانی مناسب حتماً برای شما هم مثل دیگران توجیه پذیر است. برای خرید این لایسنس، بدون فوت وقت، کافی است به صفحۀ خرید لایسنس اشتراکی وارد شده و مراحل ثبت سفارش لایسنس DirectAdmin را طی کنید. پس از تحمیل مراحل ایمیل فعال سازی لایسنس برای شما ارسال می شود که فوراً قادرید از لایسنس روی سرور خود استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالۀ لایسنس اشتراکی چیست مراجعه کنید.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!