هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

جستجوی یک نوشته از بین مطالب وردپرس

همینطور که به نوشته های سایت وردپرسی خود اضافه می کنید، جستجو در بین آنها برای پیدا کردن یک نوشته خاص سخت تر می شود. از طرفی در بخش نوشته های پیشخوان، شما دو طریقه برای پیدا کردن یک مقاله پیش رو دارید. یکی استفاده از صافی ها است که کلمه صافی ترجمه شده کلمه Filter است. و دیگری جستوجو به صورت مستقیم در بین نوشته ها است. که به طبع اگر از هر دو سازوکار استفاده کنید، جست و جوی شما دقیق تر می شود، یعنی از بین نوشته های بیشتر جستجویی راحتتر را خواهید داشت.

پس به صفحه نوشته ها بروید و از آنجا به قسمت بالای صفحه یک نگاه بیاندازید. در سمت راست شما صافی ها را مشاهده می کند که دو نوع است، و در سمت راست کادر جستوجو قرار گرفته است. دو نوع صافی در سمت راست قرار دارد، یکی صافی به روش دسته بندی مطالب سایت است، و دیگر به روش بازه زمانی ارسال نوشته. یعنی اگر می خواهید از بین نوشته های ماه اخیر یک مطلب را جستجو کنید، بهتر است همان ماه را از صافی مورد نظر انتخاب کنید. برای صافی دسته بندی هم همین کار را انجام دهید.

جستجوی یک نوشته از بین مطالب وردپرس

جستجوی یک نوشته از بین مطالب وردپرس

پس اول دسته ای که ممکن است نوشته مورد جستوجوی شما در آن قرار گرفته باشد را انتخاب کنید، سپس بازه زمانی را برگزینید. و حال وقت آن است که بروی دکمه صافی کلیک کنید. با این کار نوشته های صافی شده به شما نشان داده می شود. حالا از بین همین نوشته ها می توانید از طریق کادر جستوجویی که در بالا سمت چپ قرار گرفته است، مطلب مورد نظر خود را بیابید.

به دلیل این که خیلی از افراد طریقه جستجوی یک نوشته از بین مطالب وردپرس را یاد ندارند، خیلی اوقات دچار مشکل می شوند، غافل از این که خود وردپرس یک امکان بسیار پیشرفته ای را برای این کار به کاربران خود هدیه داده است.

  1. داده پرداز تبیان

    ممنون 😎

  2. داده پرداز تبیان

    به سایت ما هم سر بزنید

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!