هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

شیوه ها و ابزارهای افزودن نوشته در وردپرس

پس از اینکه سایت خود را با وردپرس برپا کردید، حال وقت کار اصلی است. راه اندازی سایت بخش کوچکی از سایت داری است، باید بدانید که کار اصلی شما از حالا به بعد شروع شده است و باید بتوانید با شیوه ها و ابزارهایی که در نوشته های دیگر سایت وبنولوژی خدمت شما معرفی می کنم، افزودن نوشته در وردپرس را به صورت مداوم دنبال کنید، در غیر این صورت کار شما به جایی نخواهد رسید. این کار فقط با لذت بردن از ارسال مطلب شدنی است.

خیلی از افراد راه اندازی و اداره سایت را برای کپی کردن و رونوشت برداری از مطالب دیگران می خواهند. اگر خودتان دستی در نوشتن مطلب به صورت تالیفی داشته باشید، می دانید که یک نویسنده برای ارسال مطلب خود، باید چه زحماتی را متحمل شود. تازه، سختی کار برای تازه واردها دوچندان می شود. پس اگر خواستید مطلبی را از کسی بلند کنید، بهتر است اندکی به زحمات او برای نوشتن آن مطلب فکر کنید، هرچند خیلی ها این کار را انجام نمی دهند.

قصدم از این توضیحات ذکر نکته دیگری هم بود، اگر شما تمام نوشته هایتان از خودتان باشد و از دسترنج انگشتان خود یک مقاله بیافرینید، مطمئناً موتور های جست و جو از این کار شما قدردانی خواهند کرد. برعکس آن هم وجود دارد که کپی کننده برای گوگل نفرت انگیز می شود. پس اگر به پیشرفت فکر می کنید، مطالبتان را با دست خودتان بنویسید.

حالا که فهمیدیم باید یک مطلب را برایش وقت گذاشته و در سایت وردپرس منتشر کنیم، باید به روش های این کار و ابزار هایی که می توان از آنها استفاده کرد اشاره کنم.

شیوه های افزودن نوشته وردپرس

روش های که برای افزودن نوشته در وردپرس پیش رو دارید، دست شما را بسیار باز گذاشته است. اولین راهی که برای افزودن نوشته به ذهن می رسد، ارسال آن به صورت مستقیم از صفحه ارسال مطلب وردپرس است. این یکی از راه های اولیه اما پیشرفته برای این کار است. سرعت عمل در کار خیلی مهم است. برخی اوقات شاید خواسته باشید یک پیش نویس از یک مطلب بنویسید و کار بروی جزئیات آن را به زمان دیگری موکول کنید. پس، از صفحه اول پیشخوان وردپرس از جعبه نوشته فوری استفاده کرده و حتی می توانید از همین جا مطلب خود را ارسال کنید. ولی پیشنهاد می شود به صورت پیش نویس بنویسید، چون برای ارسال یک مطلب عالی گزینه های بیشتری هم وجود دارد که در صفحه ارسال مطلب پیشرفته وردپرس موجود است.

اگر به گشت و گذار در اینترنت عادت دارید و در همان زمان موضوعات خوبی برای نوشتن مطالب نو به ذهنتان می رسد، وردپرس برای شما ابزاری به نام مخابره کنید را ارائه کرده است که از بخش “ابزارهای در دسترس” قابل فراخوانی است. کار آن بدین شکل است که دکمه ای که در آن صفحه موجود است را به نوار علاقه مندی های مرورگرتان اضافه می کنید و از آن پس در هر صفحه اینترنتی که بودید، با کلیک بروی این دکمه، صفحه ارسال مطلب وردپرس برای شما در یک پنجره مجزا باز می شود. از ویژگی های خوب آن، پُر کردن اطلاعات اولیه نوشته به صورت خودکار است که کار شما را تسریع می بخشد.

افزودن نوشته با ایمیل از دیگر راه های ارسال مطلب در وردپرس است. این شیوه شاید برای کسانی که با رایانه های مختلف از سرتاسر جهان خواستار ارسال کردن مطلب به سایت وردپرسی خود هستند، بسیار کارا باشد. چون با ارسال یک نامه از هر سرویس رایانامه، می توان سایت یا وبلاگ را بروز کرد.

ابزارهای افزودن نوشته وردپرس

ابزارهای بسیاری برای برنامه های مختلف از مرورگرها گرفته تا برنامه های تحت ویندوز وجود دارد، که امکان ساده سازی ارسال مطلب در سایت وردپرس را برای شما به ارمغان می آورند. مثلاً شاید نصب یک افزونه در فایرفاکس و یا دیگر مرورگر های اینترنتی کار شما را در افزودن مطلب راحت کند، که از این افزونه ها می توان به ScribeFire اشاره کرد.

همچنین برنامه های انتشار از راه دور میزکار که بروی رایانه نصب می شود و از پروتکل XML-RPC بهره می برند، از دیگر ابزارهایی هستند که شاید از مهمترین آن ها Windows Live Writer باشد که بیشتر وبلاگنویسان با آن آشنا هستند.

در کل، وردپرس تمام مواردی که یک وبلاگ نویس را ترغیب به نوشتن کند، در کنار هم جمع کرده است، تا با کمترین مشکل شما بتوانید سایت خود را با مطالب جذاب بروز نگه دارید و بازدید خود را روز به روز بالا ببرید.

  1. من نویسنده ای در ورد پرس هستم اما نمی دانم چگونه مطلب پست کنم

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!