هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

فروش لایسنس سی پنل

سایت وبنولوژی به عنوان یک سایت آموزشی سعی در تولید و ارائۀ مطالب آموزشی رایگان و مفیدی می کند که شما عزیزان بتوانید از آنها در جهت فعالیت های حرفه ای خود در محیط شبکه و اینترنت استفاده کنید. ما تلاش می کنیم که آموزش های جامعی را تولید کنیم که تا به حال حداقل در محیط وب فارسی تولید نشدند. کسانی که این مباحث را فرا می‌گیرند، خیلی کم هستند که دانسته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. البته بحث دیگر سختیِ تبدیل این دانسته ها به محتوایی است که دیگران هم بتوانند از آنها استفاده کنند. اینها اندکی از ماموریت سایت ما بود که خدمت شما عرض کردیم. اما بخش دیگری از فعالیت های ما، مربوط به ارائۀ خدمات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است که همگان قادر باشند از آنها استفاده کنند. یکی از این خدمات فروش لایسنس سی پنل در کنار دیگر لایسنس های محصولات نرم افزاری دیگر است.

فروش لایسنس سی پنل

فروش لایسنس سی پنل

به عنوان مدیر سرور حتماً می دانید که سی پنل یک کنترل پنل محبوب هم برای مدیران سایت ها و کسانی است که هاست ارائه می کنند، هم برای کاربران نهایی است که قصد راه اندازی سایت دارد. کاربر از کار کردن با سی پنل لذت خواهد بود. چون هم زیبایی و کاربرپسندیِ خاصی دارد. هم سهولت استفاده از تمامی امکانات درون پنجرۀ مرورگر این فرصت را برای همه فراهم کرده تا بتوانند سایتی را بسازند و آن را مدیریت و کنترل نمایند. در ضمن از دیگر شدن کاربر با مسائل فنی جلوگیری می کند و همین امر باعث افزایش سرعت انتشار محتوا درون سایت می گردد.

کنترل پنل cPanel را روی سرورهای لینوکس هم از نوع مجازی و هم از نوع اختصاصی می توانید نصب نمایید. پس از نصب سی پنل، اگر از قبل روی آن IP از طرف شرکت سی پنل، لایسنسی فعال نشده باشد، یک لایسنس ۱۵ روزه به آن نسخه اختصاص داده می شود که در این مدت زمان تمامی امکانات برای استفاده به طور کامل فعال است. پس از این مدت زمان است که شما باید لایسنس معتبر برای آی‌پیِ اصلیِ سرور خریداری کنید. البته ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که در این مدت ۱۵ روزه، شما و کاربران سرور از اینکه شما از لایسنس آزمایشی استفاده می کنید، مطلع می شوند. چرا که در این مدت زمان یک نوار حاوی پیغام آزمایشی بودن لایسنس در بالای تمامی صفحات سی پنل نمایش داده می شود. به همین دلیل خیلی از مدیران سرور تصمیم می گیرند که از همان اول یک لایسنس خریداری کنند و روی سرور خود فعال نمایند.

اما بحث بسیار مهم بعدی، بحث قیمت لایسنس است. قیمت لایسنسی که از شرکت سی پنل تهیه می کنید، بسیار بالا است. معمولاً نماینده های فروش این شرکت هم بسته به سطح شان قیمت های متفاوتی ارائه می کنند که قیمت های همگیِ آنها باز هم برای خیلی از مدیران سرور بالاست. مخصوصاً اینکه سی پنل برای ما ایرانی ها تحریم هم هست و همین عامل باعث افزایش قیمت بیشتر خرید لایسنس سی پنل می شود.

از همین رو روش های مختلفی برای کاهش این هزینه و افزایش اطمینان استفاده از سی پنل وجود دارد، که یکی از این روش ها بهره بردن از لایسنس اشتراکی است. این نوع لایسنس به صورت اشتراکی و با قیمت بسیار پایین تر امکان استفاده از تمامی امکانات cPanel را برای شما فراهم می کند. هر زمان هم که خواسته باشید قادرید لایسنس اشتراکی را حذف و از نوع دیگری لایسنس استفاده نمایید. نصب و کنترل لایسنس روی سرور تنها با چند دستور ساده امکان پذیر است.

با این توضیحات شاید ترغیب شده باشید که مشخصات بیشتری از قبیل جزئیات قیمت لایسنس های سی پنل ما را مشاهده کنید. برای این منظور به صفحۀ زیر مراجعه کرده و مقایسۀ خود را انجام دهید.

لایسنس های ارزان سی پنل

برای تهیۀ لایسنس به صورت آنلاین و آنی بعد از پرداخت صورت حساب، لاینسس روی آی پیِ سرور شما فعال شده و دستور العمل نصب و فعال سازی و کنترل لایسنس به ایمیل شما ارسال خواهد شد. شایان ذکر است که لایسنس های ارزان قیمت دیگر سیستم ها هم آمادۀ فروش به شما عزیزان می باشد.

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!