هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

دانلود قالب Enfold فارسی با لینک مستقیم

قالب Enfold یکی از حرفه‌ای ترین قالب های وردپرس به حساب می‌آید که به نظر می‌رسد همۀ کسانی که با وردپرس آشنایی دارند، نام این قالب را هم شنیده‌اند. این قالب یک قالب همه منظوره برای وردپرس است. به طوری که از سایت‌های شخصی تا سایت‌های بزرگ تجاری را با این قالب می‌توان پیاده سازی کرد و در کمترین زمان ممکن سایت خود را شبیه به تصاویر پیش نمایش این قالب نمود. در ادامه با دانلود قالب Enfold فارسی با لینک مستقیم در خدمت شما هستیم.

دانلود قالب Enfold

قالب Enfold به سبب تنظیمات پیشرفته‌ای که دارد، امکان سفارشی سازی برای هر نیازی را فراهم کرده است. پس شما نیاز نیست نگران باشید که این قالب قرار است چه ساختاری را به شما تحویل دهد. بلکه این شما هستید که تعیین می‌کنید ساختار خروجی قالب Enfold چه باشد!

قالب Enfold دارای ویژگی‌های خارق العاده ای است. صفحۀ تنظیمات این قالب با عنوان Enfold دارای بخش‌های متعددی است که از سربرگ، کدهای مربوط به موتورهای جستجو، پاصفحه، قسمت اصلی صفحات سایت، وبلاگ، نوار کاری و … را به خواست شما تغییر می‌دهد. تمامی این کارها را می‌توانید زیر سایۀ این قالب واکنشگرا انجام دهید.

طراحی واکنشگرای قالب enfold

همانطور که مستحضر هستید، سایت‌های واکنشگرا در نمایشگرهای با عرض مختلف به طور کاملاً یکپارچه دیده می‌شود و عناصر صفحه به طور خودکار با تغییر عرض صفحه بازچینی می‌شوند. این ویژگی را هم قالب Enfold دارد و شما را از این نظر کاملاً مجهز می‌کند.

سئوی Enfold

داشتن یک قالب بهینه یا SEO شده برای افزایش میزان بازدید سایت بسیار مهم است. چرا که همین بازدید سبب افزایش درآمد شما از سایت خواهد شد. اگر قالب سایت وردپرس شما بهینه نباشد، بهتر است بگوییم شما هر چقدر زمان خود را روی تولید محتوای مفید بگذارید، نتیجۀ در خوری را دریافت نخواهید کرد.

سازگار با woocomerce

هماهنگی قالب Enfold با افزونۀ WooCommerce این امکان را به شما می‌دهد در کنار سایت یا وبلاگ خود یک فروشگاه هم راه اندازی کنید. البته نه یک فروشگاه ساده؛ بلکه یک فروشگاه با تمام امکاناتی که نیاز خواهید داشت. علاوه بر آن اصلاً می‌توانید کل سایت‌تان را به یک فروشگاه حرفه‌ای تبدیل کنید.

مدیریت هیجان انگیزی enfold

بخش تنظیمات قالب Enfold آن قدر هیجان انگیز است که شما را مجاب می‌کند تک تک قسمت‌های سایت از قبیل رنگ، اندازه، موقعیت و دیگر مشخصات عناصر سایت را باب میل خود تنظیم کنید. علاوه بر آن قسمت تنظیمات LayerSlider به شما این امکان را می‌دهد که به شکل گرافیکی اسلایدرهای بسیار جذابی بسازید و از آنها در هر کجای سایت، بالاخص صفحۀ اصلی استفاده کنید.

ویژگی بگیر و بکش enfold

هر برگه یا نوشتۀ شما می‌تواند ظاهری کاملاً متفاوت از صفحات دیگر داشته باشید. این کار را ویرایشگر پیشرفته انجام می‌دهد. با رفتن به بخش ساخت یک برگه یا نوشته، می‌توانید این ویرایشگر را باز کرده و فقط با گرفتن و کشیدن صفحۀ خود را طرح بندی کنید. هر عنصری هم که می‌خواهید را داخل آن قرار دهید.

ترجمۀ قوی قالب Enfold

عمدتاً ترجمه‌هایی که از قالب Enfold در سطح اینترنت عرضه شده است، کامل نبوده و دارای ترجمۀ روان نیستند! به جرأت می‌توانیم بگوییم، کامل‌ترین نسخۀ پارسی سازی شدۀ قالب Enfold وردپرس همینی است که در اینجا شما می‌توانید ببینید. تمامی بخش‌های تنظیمات و صفحات سایت شما به فارسی ترجمه شده و این کار با استفاده از روش استاندارد فارسی سازی قالب وردپرس انجام گشته است.

صفحۀ تنظیمات قالب Enfold

این قالب بک بخش تنظیمات Enfold دارد. که صفحۀ اول این بخش را در بالا می‌توانید ببینید. یک بخش هم با عنوان تنظیمات اسلایدر یا لغزنده دارد که به تعداد دلخواه و به صورت کاملاً سفارشی شده قادرید اسلایدرهای مد نظر خود را در کمترین زمان بسازید.

تنظیمات LayerSlider

ساخت اسلایدر به صورت لایه‌ای است که شما لایه لایه اجزا را به لغزنده اضافه می‌کنید. پس از اینکه کار تمام شد، کد کوتاه اسلایدر را برداشته و در هر کجایی که می‌خواهید آن اسلایدر ظاهر شود قرار می‌دهید. حتی در هنگام ساخت برگه‌های خاص می‌توانید از اسلایدرهایی که در این بخش به این شیوه ساختید استفاده کنید.

فارسی سازی کامل و اختصاصی وبنولوژی

این ویرایش از قالب Enfold به صورت اختصاصی توسط وبنولوژی ترجمه شده است و کامل‌ترین ترجمه‌ای است که تا به حال از این قالب ارائه شده است. ترجمه به صورت استاندارد می‌باشد و در این امر سعی شده ترجمه‌ها تا حد زیادی خود توضیحی باشند. به طوری که شما با خواندن توضیحات هر گزینه به راحتی می‌توانید در عرض کسری از دقیقه متوجه کارکرد هر کدام از گزینه‌های تنظیمات این قالب بشوید. هیچ کدام از عبارات ترجمه شده با کلمات قلمبه سلمبه جایگزین نشده است!

دانلود قالب Enfold

همینک می‌توانید قالب Enfold وردپرس را به صورت مستقیم دانلود نمایید. مبلغ مورد نظر برای این قالب ۶۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده که در مقایسه با دیگر فروشندگان قالب، کامل‌ترین ترجمه از قالب Enfold به زبان فارسی است.

[mellatpaiddownloads id=”2″]

حجم: ۱۱.۷۲ مگابایت
نوع پرونده: zip (آمادۀ نصب روی وردپرس)
در وارد کردن ایمیل دقت کنید. ما پیوند دانلود را به نشانی ایمیل شما ارسال می‌کنیم. پس از پرداخت مبلغ فوراً قادر به دریافت قالب Enfold هستید.

  1. مسعود رامندیان

    سلام
    من دیشب قالب رو خریداری کردم لینک دانلود کتاب برای من اومده شماره تراکنشم ۱۳۰۱۱۵۲۷۱۵۵ هیت. لطفا رسیدگی کنید.

    • سلام؛ ممنون از خریدتون. مشکل حل شد. دوباره از همون لینک قالب انفولد رو دانلود کنید. پیوند دریافت به ایمیل شما هم ارسال شد.

  2. مسعود رامندیان

    با سلام
    ممنون از پشتیبانی خیلی خوبتون قالب رو دانلود کردم
    سپاس

  3. سلام نسخه قالب انفولد شما چنده وایا اپدیت هم می ذارین

    • سلام؛ در حال حاضر این نسخه ۳.۳.۲ است. به زودی نسخۀ ۳.۴.۷ رو عرضه می‌کنیم و برای اونهایی که خرید کردند رایگان ارسال میشه.

  4. سلام یه راهنمایی میخواستم
    چگونه باید یه همچین چیزی درسایتم مثل شما قرار بدم
    my.pcloud.com/publink/show?code=XZASA4ZC55VQzJN1eRCvp6lpYLtOR9JqiDV
    این عکسه شه
    اونی که علامت زدم
    چگونه باید همچین چیزی در سایتم قرار دهم؟

    • از افزونه خرید به ازای دانلود پارس پال استفاده کنید. تمامی درگاه های پرداخت واسط چنین کدهایی رو دارند که به شما میدن و می تونید تو سایت استفاده کنید.

  5. میشه چند سایت که از قالب enfoldاستفاده کرده اند نام ببرید؟

  6. وحید رستمی

    سلام
    بنده میخوام صفحات ووکامرس را در این قالب تغییر بدم چطور می تونم این کار رو انجام بدم.
    مثلا میخوام صفحه ای که بعد از پرداخت به اون هدایت میشه ویرایش کنم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  7. سلام………
    من قالب رو خریداری کردم ولی فایلی به ایمیلم نرسید!!!!!!!!!!!
    چکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!