هاست لینوکس پرسرعت سی پنل

دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی با ShareButton

شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار پر رنگی را در به ثمر رسیدن یک سایت اینترنتی دارد. از آنجایی که افراد بسیاری در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت هستند، کشاندن آن‌ها به سمت سایت ما می‌تواند در پر بازدید شدن سایت اثر مثبتی داشته باشد. این تمام ماجرا نیست! کسانی که ما می‌توانیم از شبکه‌های اجتماعی جذب سایت کنیم، معمولاً افرادی هستند که به محتوا یا خدمات سایت ما علاقه دارند.

از طرف دیگر حتی از شبکه‌های اجتماعی به نوعی می‌توانیم به جای خبر رسان هم استفاده کنیم. آخرین مطالب و آموزش‌های سایت خود را درون آنها منتشر کرده تا مخاطبان ما بتوانند از به روز شدن سایت آگاه شوند. تمامی این مزیت‌ها در کنار هم در شبکه‌های اجتماعی، یک اثر هم افزایی هم ایجاد می‌کنند که همگی به نفع مدیر سایت و همچنین مخاطبان سایت است.

گنجاندن دکمه های شبکه های اجتماعی که در مکانی از صفحات سایت ما می‌توانند ظاهر شوند، این امکان را به بازدید کنندگان می‌دهند که هر صفحه از سایت را با دوستان خود روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این کار باعث می‌شود حلقۀ علاقه مندان به سایت ما محکم‌تر شود و مخاطبان قدرتمندی را کنار هم جمع کنیم.

راه‌های زیادی برای این کار وجود دارد که اگر از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا جوملا استفاده می‌کنید، افزونه‌های بسیاری برای این کار موجود است. البته اگر خودتان کدنویسی بلد هستید، حتی قادرید این ابزار سایت را خودتان باب میل خود طراحی کنید و در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

اما در اینجا من می‌خواهم یک سرویس رایگان برای گذاشتن دکمه‌های شبکه های اجتماعی را معرفی کنم که نامش ShareButton.net است. با رفتن به تنها صفحۀ این سایت، به راحتی قادرید یکی از کدهای دکمه های شبکه های اجتماعی افقی یا عمودی را برداشته و در مکانی از کدهای سایت یا قالب سایت خود قرار دهید.

دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی با sharebutton

دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی با sharebutton

نحوۀ استفاده از این کد جاوا اسکریپت بسیار ساده و راحت است. دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی معروف مثل فیس بوک و توییتر در معرض دید بازدید کننده قرار دارند. اما با کلیک روی علامت + می‌توان دکمه های اشتراک گذاری در دیگر شبکه های اجتماعی را هم دید، که این کد را بسیار قدرتمند کرده است.

پس اگر استفاده از یک کد راحت و سبک را به افزونه‌های سنگین یا کدنویسی های زمان‌بر ترجیح می دهید، می‌توانید از امکان این سامانه برای قرار دادن دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در سایت خود استفاده کنید. از الان به بعد بازدید کنندگان می‌توانند تنها با چند کلیک ساده، مقالات شما را در شبکه‌های اجتماعی پخش کنند.

  1. طراحی سایت سورینت

    😉 😉
    مطالب خوبی در سایت درج می کنید
    آدرس سایت ما sorinet.ir هست اگه در بخش تولید محتوا کمک بخوایم می تونین راهنمایی مون کنین؟

دیدگاه تان را ارسال کنید.

لطفاً از درج نظرات خارج از موضوع این صفحه خودداری کنید!